wtorek, 18 lutego 2014

Sałatka z zupki chińskiej

Kiedy pierwszy raz usłyszałam o sałatce z zupek chińskich wiedziałam, że muszę ją zrobić. Już dawno nie jadłam zupki chińskiej, więc w trakcie przygotowania sałatki podjadanie makaronu z przyprawami tak mi się spodobało, że myślałam, że będę musiała jeszcze biec do sklepu po kolejną zupkę. Całe szczęście opamiętałam się w porę i makaronu wystarczyło :) 
Myślę, że jest to fajna sałatka, którą możemy zrobić w nagłej potrzebie, kiedy zaskoczą nas goście lub po prostu wielki/mały głód. Możemy ją zrobić ze składników, które możemy długo przechowywać lub z tego co znajdziemy w lodówce.



SKŁADNIKI

2 zupki chińskie
1 puszka sałatki mexykańskiej
5 pomidorków koktajlowych
2 małe ogórki konserwowe
1 łyżka majonezu
400 ml wrzątku
sól
pieprz

PRZEPIS

  1. Makaron kruszymy, zalewamy wrzątkiem. Dodajemy przyprawy z jednej zupki. Przykrywamy na ok. 5 minut, aż makaron zmięknie.
  2. Po tym czasie makaron odcedzamy z pozostałej wody, odcedzamy również warzywa z puszki. 
  3. W misce mieszamy makaron, warzywa z puszki, pomidorki koktajlowe - pokrojone w ćwiartki i ogórki - pokrojone w kostkę. Dodajemy sól i pieprz, mieszamy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drukowanie