poniedziałek, 17 lutego 2014

Koktajl pij na zdrowie

W zeszłym roku dopadło mnie szaleństwo Ewy Chodakowskiej. Przeczytałam książkę, stosowałam dietę, trochę ćwiczyłam, ale tylko trochę ;p zaczęłam zdrowo jeść, co miało na mnie pozytywny wpływ.. niestety miłość do jedzenia, tego nie zawsze zdrowego, z czasem wygrała.. Choć to co straciłam, dzięki diecie, znowu powróciło cieszę się, że spróbowałam. Nabyłam pewnych nawyków żywieniowych, szczególnie jeśli chodzi o zdrowsze zamienniki, typu makarony, chleb i przekąski. Nie kupuję już mocno przetworzonego jedzenia niewiadomego pochodzenia (no może poza cheesem z maca ;p w trasie).
Dziś jeden z takich odchudzonych, mega zdrowych i przede wszystkim bardzo smakowitych przerywników. Na śniadanie, do ciastek owsianych, do pracy..

SKŁADNIKI

1 banan
1 kiwi
2 plastry ananasa z puszki lub świeżego
100 ml soku ananasowego z puszki
250 ml jogurtu naturalnego
2 łyżki soku malinowego
2 łyżeczki wiórków kokosowych

PRZEPIS

  1. Wszystkie składniki, poza sokiem malinowym, miksujemy razem w blenderze.
  2. Na dno kieliszka lub szklanki wlewamy sok malinowy, następnie ostrożnie wlewamy nasz koktajl.

2 komentarze:

  1. Podoba mi się Twoje nastawienie :) Ważne, że skupiasz się na pozytywnych stronach swojej diety i przede wszystkim nie dajesz się zwariować! Wszystko jest dla ludzi, nawet cheese :D
    A koktajl z chęcią spróbuję. Uwielbiam owocowe napoje na bazie jogurtu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak postanowiłam jeść jak Chodakowska to wiedziałam, że nic na siłę.. jeśli czegoś nie lubiłam to nawet nie próbowałam się przekonać:) a od tego 'złego' jedzenia długo trzymałam się z daleka, no ale czasami jest to silniejsze, a czasami wygodne szczególnie w mojej pracy, gdzie jestem cały dzień w samochodzie

      Usuń

Drukowanie