sobota, 26 lipca 2014

Wafle ryżowe

Firma Good Food wypuściła na rynek nowe wafle ryżowe - Brazilian Barbecue oraz Mango Chutney. Mogłam przetestować oba smaki, dzięki konkursowi, który odbywał się na fan page'u firmy Good Food, na Facebooku.

Brazilian Barbecue - pikantne, z przydymionym aromatem grilla - wybór mojego męża. Przypominają mi w smaku chrupki bekonowe, których smak pamiętam z dzieciństwa. Według mnie idealnie zastąpią chipsy, które chętnie pochłaniamy w letnie (i nie tyko) wieczory przy grillu i zimnym piwie. 

Same wafle, zjedzone na sucho, są oczywiście bardzo dobre, ale można zrobić z nich ciekawą przekąskę lub kolacje. Polecam ten smak wafli z serem camembert i zielonym ogórkiem - idealna kompozycja pikantnych wafli i delikatnego, kremowego sera. A poniżej przepis na szybką pastę jajeczną.



SKŁADNIKI

  • 1/4 czerwonej cebuli
  • 3 - 4 jajka
  • 1 ogórek kiszony
  • 1 łyżka majonezu
  • sól
  • pieprz
  • sól z chilli
  • 1 łyżeczka oliwy z oliwek

PRZEPIS

  1. Cebulę i ogórek drobno kroimy.
  2. Na patelni rozgrzewamy oliwę, zmniejszamy ogień, wrzucamy posiekaną cebulę i chwilę podsmażamy, następnie wbijamy jajka i mieszamy do ścięcia.
  3. Przekładamy wszystko do miski, doprawiamy solą, pieprzem i solą z chilli. Zostawiamy na chwilę do ostygnięcia.
  4. Dodajemy ogórek i majonez - mieszamy i gotowe :)
Mango Chutney - to zdecydowanie mój smak - słodko-słony, przypomina mi chipsy ketchupowe, które zawsze bardzo lubiłam - teraz nie jem chipsów, także taki zamiennik mi bardzo odpowiada :)
Do zjedzenia na sucho są idealne np. w samochodzie, ale jako przekąska czy drugie śniadanie z dodatkiem pasty guacamole są wyśmienite.



SKŁADNIKI

  • 1 małe awokado
  • 1/2 pomidora
  • 1/4 czerwonej cebuli
  • 1 ząbek czosnku
  • 2 łyżki soku z cytryny
  • sól
  • pieprz

PRZEPIS

  1. Z awokado wyciągamy cały miąższ i rozdrabniamy go widelcem.
  2. Pomidora kroimy w małą kostkę, cebulę drobno siekamy, a czosnek przeciskamy przez praskę.
  3. Wszystkie składniki mieszamy razem, dodajemy sok z cytryny, sól oraz pieprz - mieszamy.

Z tego co wiedziałam, wafle są dostępne w sklepach Biedronka :)


A więcej informacji o nowościach i produktach firmy Good Food znajdziecie na fan page'u na Facebook'u .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drukowanie