wtorek, 30 grudnia 2014

Sylwestrowe tortille


Jeśli chodzi o imprezy sylwestrowe to jestem zwolenniczką 'domówek'.. takie formy spędzania czasu kojarzą mi się zawsze z dobrym towarzystwem i oczywiście z pysznymi przekąskami i szybkimi daniami, bo przecież na chipsach i paluszkach świat się nie kończy.

A dzisiaj taki właśnie szybki przepis na szybkie danie, które można z powodzeniem przygotować dużo wcześniej, a potem podać na zimno lub odgrzać w piekarniku.



SKŁADNIKI

(na 16 porcji)

  • 8 placków tortilli
  • ok 30 czarnych oliwek drobno pokrojonych
  • 2 średnie pomidory pokrojone w plastry
  • 1 czerwona papryka pokrojona w kostkę
  • kawałek potartego żółtego sera (ja użyłam holenderskiego sera jong)
  • spora garść umytej i osuszonej rukoli
  • szczypta soli


PRZEPIS

  1. Na jedną połowę placka wykładamy trochę sera, 2 plastry pomidora, paprykę, oliwki, znowu trochę sera, rukolę i znowu trochę sera (ser pomiędzy wszystkie warstwy, żeby dobrze 'skleił' całość) i na koniec odrobina soli.
  2. Placek składamy na pół i zapiekamy na grillu elektrycznym lub patelni grillowej z każdej strony.
  3. Tak samo postępujemy ze wszystkimi plackami.
  4. Na koniec każdą tortillę kroimy na pół.



2 komentarze:

  1. Szkoda, że tak późno trafiłam na ten przepis..

    Szczęśliwego Nowego Roku! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyda się na jakąś inna okazję :)
      Dziękuję i wzajemnie wszystkiego dobrego w 2015!!

      Usuń

Drukowanie