środa, 29 kwietnia 2015

Bomba witaminowa na drugie śniadanie


Nie ma nic lepszego niż solidna dawka zdrowia rano. Koktajle w różnych zestawieniach to ostatnio moja ulubiona forma drugiego śniadania. Szybko się je przygotowuje i smakują wyśmienicie. Możemy przygotowywać je z wielu składników, dobierać ulubione owoce lub warzywa.

Moja dzisiejsza propozycja jest bogata w witaminę C oraz znakomite właściwości nasion chia, np. wysoką zawartość błonnika i białka, kwasy omega-3, wapń, żelazo.

SKŁADNIKI
  • 1 kiwi
  • 1 pomarańcza
  • 1/2 dużego czerwonego grejpfruta
  • 2 łyżki nasion chia
PRZEPIS
  1. Wszystkie owoce obieramy ze skóry, pomarańczę i grejpfruta pozbawiamy białych błonek.
  2. Przygotowane owoce i nasiona chia wrzucamy do blendera i miksujemy.
  3. Gotowe :)

2 komentarze:

  1. takie bomby witaminowe moge pić codziennie! :)

    zachęcam do wzięcia udziału w konkursie http://foodmania-przepisy.blogspot.com/2015/04/konkurs-majowka-z-owocowym-rajem.html

    OdpowiedzUsuń

Drukowanie