środa, 17 września 2014

Pieczona dynia


Pomysł na pieczoną dynię przemknął mi gdzieś przed oczami w internecie.. cóż miałam zrobić? Kupiłam dynię, upiekłam a potem bezkarnie zjadłam (podzieliłam się z mężem :). Teraz znowu muszę kupić dynię :)


SKŁADNIKI

  • 1 kg dyni (np. makaronowej)
  • cynamon
  • kurkuma
  • brązowy cukier


PRZEPIS

  1. Dynię kroimy w plastry grubości 1 cm i układamy na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia.
  2. Piekarnik nagrzewamy do temperatury 180 st. C
  3. Plastry dyni posypujemy cynamonem, kurkumą i niewielką ilością brązowego cukru.
  4. Pieczemy ok 30 - 40 minut - aż będzie miękka.
Można jeść na ciepło lub zimno.



1 komentarz:

  1. uwielbiam dynie i bakalie- to są 2 produkty bez których nie potrafię żyć!!! no idealne :)

    OdpowiedzUsuń

Drukowanie