niedziela, 31 sierpnia 2014

Dzień Bloga - 31 sierpnia


Od kilku lat 31 sierpień jest Dniem Bloga.. Tego dnia wszyscy blogerzy polecają swoim czytelnikom inne blogi, które sami czytają.. Ja również przedstawię Wam te strony, które czytam.. i nie będzie to miało związku z gotowaniem :)

Z racji mojego zawodu - jestem przedstawicielem handlowym w branży kosmetyki profesjonalnej - interesuje mnie wszystko co związane ze sprzedażą, reklamą i ogólnym rozwojem gabinetów kosmetycznych. Pani Lucyna opierając się na własnym doświadczeniu i wiedzy doradza kosmetyczką i właścicielom gabinetów jak odnosić sukces w tym biznesie.

Blog, jak dla mnie, lifestylowy.. Autorka - matka, żona, ale przede wszystkim kobieta.. w cudowny sposób opisuje świat, który ją otacza.

Fotografia ślubna i nie tylko.. młody, zdolny fotograf piszę o różnych aspektach fotografii.. W moim domu na ścianach wiszą zdjęcia mojej córki, jego autorstwa :)

Tej autorki z pewnością nie trzeba przedstawiać - Anna Lewandowska, bo o niej mowa, pisze blog o aktywnym trybie życia, zdrowym odźywianiu, motywacji i ćwiczeniach

#5 www.projectlifemastery.com
Blog o tym jak czerpać z życia jak najwięcej i być szczęśliwym robiąc to co się lubi. Dużo pomysłów, które autor opisuje na podstawie swojego życia i sukcesu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drukowanie