poniedziałek, 30 grudnia 2013

Potrawy z ciasta drożdżowego





Seria 100 to kilka książek, z których  każda poświęcona jest innej tematyce kulinarnej. Jako, że od jakiegoś czasu jestem zafascynowana ciastem drożdżowym postanowiłam, że  Potrawy z ciasta drożdżowego muszę mieć w swoim zbiorze.  
Na początku myślałam, że większość przepisów mnie nie zaskoczy, ale kiedy dokładnie przejrzałam przepis po przepisie miałam ochotę od razu biec do kuchni i piec :) Piękne fotografie, przy każdym przepisie, podwójnie zachęcają do gotowania. 
Książka podzielona jest na trzy części: słodkie wypieki, chleby i bułki oraz wytrawne wypieki. Ten ostatni temat jest mi najbliższy, ponieważ uwielbiam eksperymentować z wypiekami typu mini pizze, paszteciki, pierożki itp., także z pewnością od tego zacznę - oczywiście efekty zaprezentuje na blogu. 
Kilka przepisów spodobało mi się szczególnie m.in. Bliny z kawiorem, Bułeczki nadziewane warzywami, Bajgle, Muffinki drożdżowe czy Oponki.


1 komentarz:

Drukowanie